среда, 31. јул 2013.

Nije zlato sve sto sija - Colmic Fiume XXT 180


Odlucio sam se za ovaj post zbog mog razocaravajuceg iskusta pri kupovini stapa.
Naime radi se o modelu Colmic Fiume XXT 180. Pre nekih 6 meseci resio sam da zameni
moj Colmic Blizzard ( kojim sam bio prezadovoljan niz godina) navedenim stapom.
Jednostavno kada sam video stap bio sam odusevljen njime. Posto mi se nije svidjalo
kako je stap izgledao u verziji sa sprovodnicima ( sve je bilo nekako aljkavo odradjeno),
odlucio sam se za varijantu kupovine blank stapa ( verzija namenjena za bolonjez) i
kupovinu Fuji vodjica i kompletiranje stapa kod coveka koji je jedan od najbojih u
tom poslu. Posle 2 nedelje cekanja vodjica, stapa i odgovarajuceg konca za motanje,
stap je bio gotov, mojoj sreci nije bilo kraja.
Posle nekih 2-3 dana resio sam da izadjem na vodu i isprobam stap.
RAZOCARENJE !!! Posle 5 minuta pecanja bio sam totalno razocaran. Jednostavno model
stapa je tako lose izbalansiran, prednji delovi stapa jednostavno vuku stap ka vodi, i
imate osecaj da je stap tezak 1kg, a tezina stapa je 220 grama. Posle nekih pola sata
pecanja vec sam imao bol u zglobu desne ruke, a inace sam Blizzardom pecao milion puta
od jutra do mraka i imao osecaj da nemam stap u ruci.
Tako da sam shvatio da ipak pre kupovine stapa treba dobro razmisliti i mozda se i
posavetovati sa nekim ko je pecao takvim stapom ( ako je to moguce). Opet kazem, stap
je fenomenalan i po izgledu i po karakteristikama za ribolov koji ja upraznjavam i kakav
volim. Fini nacin pecanja, lakim i osetljivim stapovima, ali sve se to promenilo kada
je stap stigao na vodu.
Nadam se da cu ovim pomoci nekome da ne napravi istu gresku kao ja.
Moguce je i da se nece svi sloziti sa ovim, ali ja sam osetio potrebu da napisem moje iskustvo sa ovim
stapom.
Bistro !!!!